Сумський державний університет є співзасновником і повноправним членом Альянсу Українських Університетів, який об'єднує 6 ЗВО України, включаючи КНУ ім. Тараса Шевченка, Український католицький університет, Київську школу економіки, Дніпровську Політехніку та Рівненський університет водного господарства. В рамках діяльності Альянсу викладачі кафедри германської філології Алла Красуля та Олена Ємельянова взяли онлайн-участь у тренінговому курсі «Глобальної синергії через спільне міжнародне онлайн-навчання» (COIL - Collaborative Online International Learning), що відбувся в форматі зимової школи для викладачів ЗВО Альянсу в період 29 січня - 02 лютого 2024.
З вітальним словом до учасників звернулася Хоуп Віндл - директорка SUNY COIL (Державного університету Нью-Йорка зі спільного міжнародного онлайн-навчання). Вона має за плечима 18 років досвіду COIL навчання. Надає лідерство 156 глобальним учасникам, об'єднуючи щорічно 60 000 студентів у 32 країнах на 6 континентах. Виступає на міжнародних платформах щодо цінності культурно спрямованих, студентських командних проектів, що впроваджують соціальні зміни на місцевому та глобальному рівнях.
Помічник ректора з міжнародної діяльності, начальник управління міжнародного співробітництва Костянтин Кириченко розповів присутнім про здобутки Сумського державного університету у сфері впровадження спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) у освітній процес в Сумському державному університеті.
Алла Красуля була запрошеним доповідачем тренінгового курсу «Глобальна синергія через спільне міжнародне онлайн-навчання» (COIL) та виступила зі змістовною й цікавою доповіддю «COIL: Визначення, принципи та переваги».
Учасники мали змогу ознайомитися з програмами спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL), дізнатися про особливості впровадження COIL у поточні навчальні плани. Було заслухано доповіді про:
- Ефективні стратегії інтеграції з фокусом на багатодисциплінарний та міждисциплінарний підходи (Лоретт Калікс, університет штату Нью-Йорк, США);
- Педагогічні підходи до COIL: навчання на основі проблемно- та проектно-орієнтованого навчання (Фредерік Матте, Університет Потсдама, Німеччина);
- Розробку спільних завдань, формування команди та динаміку в міжнародних співпрацях (Аніка Саксена, Університет освіти Гонконгу);
- Управління проектами для COIL-курсів та розширення інституційних співпраць (Юлія Піскорська, Education USA);
- Технологічні інструменти та платформи для COIL (Сандра Валенсія, Католицький університет Манісалес, Колумбія);
- Міжкультурні аспекти глобального навчання (Клаудія Дірс-Лінке, Університет прикладних наук Гааги, Нідерланди);
- Розробку COIL за допомогою моделі програмної логіки (Райнут Кламер, Університет прикладних наук Гааги, Нідерланди);
- Вибудову емпатії, рівності та розуміння культурних відмінностей, вирішення конфліктів та подолання труднощів (Крістіна Хейон Лі Мунро, Ком'юніті-коледж, Нью-Йорк, США);
- Впровадження міжкультурних сценаріїв у COIL, віртуальний обмін (Росіца Леон та Емілі Краус, Університет ДеПол, Чикаго, США);
- Використання доказового підхіду при розробці курсу COIL (Сімона Хекетт, Університет прикладних наук Гааги, Нідерланди).